ÜGYVITELI MODULOK

Számvitel | Pénzügy | Kontrolling | Tárgyi eszköz

VÁLLALATIRÁNYÍTÁS

Szerződések | Beszerzés | Logisztika | Értékesítés

TERMELÉS IRÁNYÍTÁS

Gyártás | Kalkuláció

SZÉLES MODUL VÁLASZTÉK

A MŰKÖDÉS MINDEN TERÜLETÉRE

ECoNET ERP RENDSZER

EGY VALÓBAN INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

A HATÉKONY ÜZLETI MŰKÖDÉS TITKA:

MINDEN CÉGRE ALKALMAZHATÓ

KIS, KÖZEPES ÉS NAGYVÁLLALAT

KERESKEDŐ, SZOLGÁLTATÓ, GYÁRTÓ

ECoNET INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

TÖKÉLETESEN ÖNRE SZABVA

MINDIG IRÁNYBAN TART

ECoNET ERP

ÉS EGYÜTT ÉRÜNK CÉLBA!

HOZZÁSEGÍTJÜK CÉGÉT

SIKERES ÜZLET

Gyártás | Kalkuláció
TERMELÉS IRÁNYÍTÁS
Szerződések | Beszerzés | Logisztika | Értékesítés
VÁLLALATIRÁNYÍTÁS
Számvitel | Pénzügy | Kontrolling | Tárgyi eszköz
ÜGYVITELI MODULOK
SZÉLES MODUL VÁLASZTÉK A MŰKÖDÉS MINDEN TERÜLETÉRE
ECoNET ERP RENDSZER

EGY VALÓBAN INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

A HATÉKONY ÜZLETI MŰKÖDÉS TITKA:

MINDEN CÉGRE ALKALMAZHATÓ

KIS, KÖZEPES ÉS NAGYVÁLLALAT

KERESKEDŐ, SZOLGÁLTATÓ, GYÁRTÓ

ECoNET INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

TÖKÉLETESEN ÖNRE SZABVA

MINDIG IRÁNYBAN TART

ECoNET ERP

ÉS EGYÜTT ÉRÜNK CÉLBA!

HOZZÁSEGÍTJÜK CÉGÉT

SIKERES ÜZLET

Gyártás | Kalkuláció
TERMELÉS IRÁNYÍTÁS
Szerződések | Beszerzés | Logisztika | Értékesítés
VÁLLALATIRÁNYÍTÁS
Számvitel | Pénzügy | Kontrolling | Tárgyi eszköz
ÜGYVITELI MODULOK
SZÉLES MODUL VÁLASZTÉK A MŰKÖDÉS MINDEN TERÜLETÉRE
ECoNET ERP RENDSZER

EGY VALÓBAN INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

A HATÉKONY ÜZLETI MŰKÖDÉS TITKA:

MINDEN CÉGRE ALKALMAZHATÓ

KIS, KÖZEPES ÉS NAGYVÁLLALAT

KERESKEDŐ, SZOLGÁLTATÓ, GYÁRTÓ

ECoNET INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

TÖKÉLETESEN ÖNRE SZABVA

MINDIG IRÁNYBAN TART

ECoNET ERP

ÉS EGYÜTT ÉRÜNK CÉLBA!

HOZZÁSEGÍTJÜK CÉGÉT

SIKERES ÜZLET

ECoNET integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az ECoNET ERP egy komplex integrált vállalatirányítási rendszer, melynek fejlesztése 1990-ben kezdődött, és azóta is folyamatosan tart – hogy mindig lépést tartson a változó technológiai, és funkcionális igényekkel. A rendszer hatékonyan és teljes körűen képes támogatni a termelő, kereskedelmi és szolgáltató kis-, közepes, és nagyvállalatok ügyviteli,  üzleti, logisztikai és termelési folyamatait. Cégünk saját fejlesztésű termékéről lévén szó, a rendszer rugalmasan adaptálható.

Az alábbiakban az Önnek megfelelő részletezettséggel ismerheti meg a rendszer fő tulajdonságait. Az ECoNET ERP rendszer minden moduljáról összefoglalót talál alább és részletes információkat is az egyes modul oldalakon. Kövesse a linkeket, és tájékozódjon minden Önt érdeklő témában!

ECoNET ERP – ÁLTALÁNOS JELLEMZŐK

ALAPVETŐ INFORMÁCIÓK AZ ECoNET INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZERRŐL

  • Maximálisan testreszabható

    Az ECoNET ERP redszer 100%-ig saját fejlesztésünk – ennek, és az alapkoncepciónak köszönhetően rendkívül rugalmasan adaptálható. Ügyfeleink számára így nem egy alkalmazkodási kényszert jelentő rendszert kínálunk, hanem egy teljesen rájuk szabott megoldást – és mindezt korrekt árakon, hiszen az adaptálás nem jelent hatalmas munkát számunkra.

    • Minden modul testreszabható
    • A képernyők, kezelőfelület rugalmasan alakítható, akár felhasználói szinten is
    • A kimutatások, riportok teljes mértékben ügyfélre szabottan készülnek
  • Könnyen tanulható, kezelhető

    Legyen ön akár kisvállalkozó, vagy egy nagyvállalat munkatársa, a mai világban biztosan szofisztikált módon zajlanak az üzleti folyamatai. Az ECoNET ERP rendszer ezt támogatja, de ez még nem elég: a bonyolult funkcionalitást könnyen kell tudni megtanulni, és kezelni.

    Az ECoNET képernyői egységesek, logikusak, felépítésük a tevékenység logikáját követi. Ha a felhasználó tudja a dolgát, akkor az ECoNET használatát is gyorsan elsajátítja.

    30 éve kezdtük, amikor még Windows sem nagyon volt… Az akkori dolgok nagy része már jócskán elavult, de van olyan érték a múltból, amit érdemes volt megőriznünk.

    Ilyen tulajdonság az, hogy az ECoNET ERP rendszer akár egér nélkül, csak billentyűzettel is tökéletesen használható. Ha Ön pénzügyes, vagy az értékesítésen dolgozik, akkor nem kell ecsetelni, hogy ez mennyit segít. És még gyorsbillentyűk is vannak, amelyek az egész rendszerben egységesek, de aki nem jegyezte meg, annak segítségül ott van tippként minden képernyőn.

  • Fejlett riportálási lehetőségek

    Az ECoNET ERP rendszer – mivel egy komplex, a vállalati működés egészét támogatni képes integrált rendszer – rengeteg adatot kezel, és aktív használat mellett napi szinten is nagy mennyiségű adat képződik benne.

    Hogyan lesz az adattömegből információ? Ráadásul olyan, amire pont Önnek szüksége van?

    Az ECoNET ERP rendszer fejlett, testre szabható riportálási lehetőségeket biztosít.

    • Beépített, a napi munkához elegedhetetlen lekérdezések, negyedszázados tapasztalatra épített tartalmakkal.
    • Automata riporting: emailben, rendszeresen kiküldött, jellemzően vezetői kimutatások, MS Excel alapon, továbbszerkeszthető formában.
    • iReport: webes lekérdezések – pont ott, pont akkor, pont az az információ, ahol, amikor arra szüksége van.
  • Modern háttér technológia

    Az ECoNET ERP rendszer adat mendzselését SQL adatbázis biztosítja.

    Alapesetben az MS SQL Server mindenkori legfrissebb verzióját használjuk, mert

    • nagy adattömeget is kiválóan kezel,
    • jól skálázható, egyszerűen menedzselhető,
    • és fejlett tesztelést, karbantartást segító funkciókkal van felruházva.

    Árérzékenyebb ügyfeleink számára jó hír, hogy a rendszert igény szerint ingyenes PostgreSQL alapokon is szállítjuk.

    Nagyvállalati ügyfeleink számára fontos információ, hogy az esetleges group standardokhoz is tudnuk igazodni, így pl. Oracle alapokra is portolható a rendszer.

  • Tapasztalatokra épített gazdag funkcionalitás

    Az LBS 30 éve foglalkozik Integrált Vállalatirányítási Rendszer fejlesztéssel. Kollégáink szakértelme mellett a három évtized alatt összegyűlt hatalmas tapasztalat is beépült az ECoNET ERP rendszerbe, gazdagítva, okosítva annak funkcionalitását.

    30 év alatt rengeteg féle tevékenységű ügyféllel találkoztunk, és a folyamatosan előálló új igényeket úgy építettük bele a rendszerbe, hogy az minden más ügyfelünk hasznára is válljon.

  • Többféle használati mód

    Az ECoNET ERP rendszer használati módja az Ön elképzeléseihez igazodik.

    Másra van szükség egy kis irodában, egy nagyobb cégnél, vagy egy több telephellyel működő termelő vállalatnál. Mint sok minden másban, ebben a kérdésben is az Önnek legmegfelelőbb megoldást kínáljuk.

    • Helyben telepített, belső hálózaton elérhető változat
    • Céges központtal telepített, védett hálózaton (pl. VPN) összekötött telephelyek
    • Privát felhőben működő, interneten elérhető verzió
    • Felhő alapú, tisztán internetes megoldás
    • Az egyes változatok kombinációi
  • Elektronikus dokumentum kezelés

    Célunk, hogy az ECoNET ERP rendszer használatával Ön minél inkább megszabaduljon a papírkötegekkel való bajlódástól.

    A rendszerben elektronikusan tároljuk a szükséges dokumentumokat, hogy azok – jogosultságtól függően – mindenki számára könnyen elérhetőek legyenek.

    • Meta adat kezelés a könnyű kereshetőség, kezelhetőség érdekében
    • Dokumentum betöltés, letöltés, megtekintés
    • Tömeges dokumentum betöltés, letöltés
    • Vonalkódos azonosítás támogatása
    • Dokumentumok – tevékenységek -funkciók összerendelése
  • Fejlett jogosultság kezelés

    Az ECoNET ERP rendszer teljes körűen paraméterezhető jogosultság kezelést biztosít.

    A beállítási lehetőségek lehetővé teszik az egyszerű, kisvállalati működést is, de kialakítható a nagyvállalatokra jellemző, strukturált jogosultsági rendszer, sőt, a SOD mátrix is megvalósítható. Ezen kívül az ECoNET ERP természetesen megfelel a GDPR elvárásoknak is.

    • Szerepkör, felhasználó csoport és felhasználó szintű beállítási lehetőségek.
    • Menü szintű elérés szabályozás.
    • Funkció jogosultságok: betekintési, módosítási, stb. jogok modulonként, funkciónként, ablakonként.
    • Mező szintű jogosultság: adatmezőnként beállítható betekintési, írási jogok.
    • Több fázisos engedélyezési folyamatok.
  • Munkafolyamat támogatás

    Az ECoNET ERP rendszer támogatja az együttműködésen alapuló munkavégzést.

    • Az egyes modulokban megjelenő funkciók az adott tevékenységre jellemző folyamatba vannak szervezve, és több felhasználó (szerepkör) együttműködését is lehetővé teszik.
    • A több modult érintő folyamatok kezelése az integráltságból következően szintén követi a folyamatok valós végrehajtásának menetét.
    • Az engedélyezési eljárások átszövik a teljes rendszert.
    • Több telephelyes működés esetén biztosítható, hogy a külön képződő adatok minden szükséges ponton valós időben rendelkezésre álljanak.

ECoNET ERP – FUNKCIONÁLIS TERÜLETEK, MODULOK

ÖSSZEFOGLALÓ TUDNIVALÓK AZ EGYES MODULOKRÓL – KÖVESSE A LINKEKET A RÉSZLETESEBB INFORMÁCIÓKHOZ!

 Számvitel / Főkönyv modul

Teljes körűen támogatja a számviteli munkát, főkönyvi könyvelést.

Összköltség és forgalmi költség eljárás szerinti könyvelés, analitikák, beszámoló készítés … minden, amire csak szükség van.

Iparágtól és mérettől függetlenül alkalmazható, magas szinten paraméterezhető, az ECoNET ERP modulokkal integrálva minimalizálja a főkönyvi könyvelési teendőket magas szintű automatizáltsággal.

Számvitel modul részletek...

 Pénzügy modul

A pénzügyi terület minden tevékenységét támogatja, felölelve az összes szükséges funkciót.

Folyószámla vezetés, számla iktatás, Áfa kezelés, pénztár, bank és banki adatkapcsolat, kintlévőség kezelés, kontrolling … és még sok egyéb.

Iparágtól és mérettől függetlenül alkalmazható, magas szinten paraméterezhető, és akár a nagyvállalati elvárásokat is kielégítő munkamegosztás támogatást, jogosultság kezelést tesz lehetővé.

Pénzügy modul részletek...

 Kontrolling modul

A kontrolling modul funkcionalitása nem nélkülözhető egy közepes, vagy nagyvállalat számára.

Méri a gazdálkodás eredményességét, a pénzügyi folyamatokat, a likviditás alakulását, segíti a stratégiai, üzleti tervezést. A kontrolling információk a új, többfajta dimenzióban mutatják vállalatát.

Iparágtól és mérettől függetlenül alkalmazható, magas szinten paraméterezhető – egyedi vezetői igényeket kielégítő riportok építhetők rá.

Kontrolling modul részletek...

 Tárgyi eszköz modul

A tárgyi eszköz gazdálkodási modul magában foglalja az eszközök nyilvántartásainak kezelését, az állományt érintő változások analitikus könyvelését, az értékcsökkenés elszámolását.

Támogatja a leltározási feladatok elvégzését – akár adatgyűjtő eszközzel is. Lehetőséget ad az adatok többféle lekérdezésére.

A nyilvántartás kezeli az egyedileg és csoportosan nyilvántartott eszközök alapadatait és a kapcsolódó kiegészítő adatokat a számviteli szabályoknak megfelelően.

Tárgyi eszköz modul részletek...

 Szerződések modul

A szerződés nyilvántartás a szállító és vevői szerződések pénzügyi és kontrolling szemléletű nyilvántartására, valamint a kihelyezett berendezések, alkatrészek folyamatos nyilvántartására szolgál.

Használata esetén a folyószámlákon történő könyveléssel egy időben fogy a szerződések tervezett pénzügyi hatása, illetve jelenik meg az összeg a cash-flowban kimutatásban.

Különlegessége, hogy alkalmas a kereskedelemi láncok által alkalmazott ún. „visszatérítések” és hasonló kondíciók követésére, tervezésére is.

Szerződések modul részletek...

Beszerzés modul

A beszerzési modul kezeli a vásárolt készletek gazdálkodásának teljes folyamatát az igények felmerülésétől a beszerzési rendelések készítésén át a készletallokációig.

Nyilvántarthatja a beszállítóknak küldött ajánlatkéréseket, majd a kapott ajánlatokat, melyek alapján beszerzési rendelések vihetők fel vagy az igénylések alapján automatikusan generálhatók.

A szállítók beállítható ismérvek segítségével értékelhetők, és az így kapott pontszámok alapján osztályokba sorolhatók.

Beszerzés modul részletek...

 Logisztika modul

A modul feladata a vállalkozás készleteinek analitikus nyilvántartása. Kezeli és bizonylatolja az anyagok, félkész- és késztermékek, göngyölegek, kereskedelmi áruk mozgásait, folyamatosan vezeti ezek aktuális készletét mind mennyiségben, mind értékben. Az értékbeni nyilvántartás történhet elszámoló áras vagy tényáras (FIFO) készletértékelési módszerrel, mely akár készlettípusonként különböző is lehet.

Mennyiségi egységek váltószámokkal, és függetlenül is; automata könyvelés mozgásnemekkel; kötegszám, gyári szám, szavatossági idő nyilvántartás; tárhely kezelés… és sok más okos, hasznos funkció.

Logisztika modul részletek...

Értékesítés modul

Az értékesítési folyamatot az ECoNET rendszer több funkció integrálásával valósítja meg a szerződéses adatok rögzítésétől a számlázási folyamatig. A modul a logisztikával integrálva egységes folyamatot képez a raktári tevékenységekkel, de támogatott a túrás kiszállítás, vagy akár a mobil eszközzel végzett van-sales értékesítés is, amely esetében a papír alapú működés a minimálisra szorítható le az ECoNET Mobil megoldásainak használatával.

A modulban komplex árképzési funkciók is találhatók, melyek a legkreatívabb értékesítők igényeit is kielégítik, valamint olyan vevő-, bolt csoportosítási, és kezelési lehetőségek, amelyek lehetővé teszik a kereskedelmi láncok pontos kiszolgálását is.

Értékesítés modul részletek...

Gyártás modul

A gyártás modul komplex funkcionalitása felöleli a termeléstervezés, -elszámolás, -nyomon követés, elő- és utókalkulációs feladatok támogatását – legyen szó összeszerelési tevékenységről, vagy akár a bonyolultabb élelmiszeripari, vegyipari termelésről.

A gyártás modul biztosítja az élelmiszeriparban alkalmazandó minőségbiztosítási szabványoknak való megfelelést is.

A modul teljesen integrált a logisztikával és a beszerzéssel is.

Gyártási utasítások; normák (receptúrák); alapanyag, félkész, beépülések; műveletek, alvállalkozók kezelése; anyagszükséglet számítás; kötegszám a visszakövethetőségért; terv/tény elemzések … és még sok okos, hasznos funkció.

Gyártás modul részletek...

Kalkuláció modul

A kalkuláció modulban történik a gyártások elő- és utókalkulációja.

Az előkalkuláció történhet gyártási normára, gyártási utasításra vagy termelési tervre. A rendszer a normában szereplő adatok alapján határozza meg az előállításra kerülő termékek várható önköltségét.

Utókalkulációt időszakonként futtathatunk az adott időszakban élő gyártási utasításokra. A rendszer a következő költségkomponenseket használja:
anyag, munka, gép, alvállalkozó, egyéb költségek.

A beépített alapokon felül mind az elő-, mind az utókalkuláció sémája teljes mértékben testreszabható.

Kalkuláció modul részletek...

 E-Dokumentum modul

A dokumentum kezelő modul célja az ECoNET rendszerben keletkező, és külső forrásból betöltött dokumentumok rendszerezett, áttekinthető kezelése.

Definiálható dokumentum leíró meta adatok; pdf, fotó és hang állományok kezelése; összetett szűrések, keresések; dokumentum betöltés egyesével vagy tömegesen; szkennelés és vonalkódos azonosítás támogatás; dokumentum – tevékenység összerendelés … és még sok más okos, hasznos funkció.

A kezelt e-dokumentumok az ECoNET rendszerben minden szükséges helyen, a jogosultsági beállításoknak megfelelően elérhetők.

Dokumentumok modul részletek...

 Adminisztrátor funkciók

Az adminisztrátor funkciók között az ECoNET rendszer alapvető működését befolyásoló beállítások találhatóak meg.

Az összes rendszer leíró paraméter, valamint az alapvető törzsadatok kezelhetősége mellett a legfontosabb ilyen funkció a jogosultság kezelés, mely úgy van kialakítva, hogy azzal akár egy mikrovállalkozás, akár egy szofisztikált nagyvállalat működését is modellezni lehessen.

Felhasználó kezelés, szerepkörök, menü kezelés, funkció jogosultságok, mező jogosultságok, engedélyezési sémák – ez mind elérhető, sőt, még nagyvállalatoknál elvárt SOD mátrix is kialakítható!

Admin funkciók részletei...

ECoNET INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER – NÉHÁNY FELHASZNÁLÓ…

Kattintson a logókra további részletekért!

LBS ECoNETLBS ECoNET Kft.

: +36 24 950 376

: info@lbseconet.hu

Nagyvállalatoknak

KKV szektor